söndag 10 mars 2013

Hälsning från Brasilien

Hälsningssång från Brasilien


Vi tillägnar denna musik till Åke Joelssons familj. År 1975 grundade han Joelsson Åke Team Tron på Montes Claros - MG.

Miss João Gonçalves José Raimundo Pastor, Evang. Ataíde Rodrigues och José Soares (Dewey). Titel: Mitt liv förändrades - Författare: Ataíde Rodrigues.

ÄNDRADE mitt liv (My Life chaged)
Ataíde Rodrigues

Mitt liv förändrades
(Mitt liv har ändrats)
Han gav mitt leende tillbaka
(Mitt leende är tillbaka)
Idag bor jag i Ljuset
(Idag bor jag i ljuset)

Sjunga med kärlek
(Sjunga med kärlek)
Prisa Herren
(Ber till Gud)
Vem dog där på korset
(Som dog i korset)

Mitt liv förändrades
(Mitt liv har ändrats)
Han gav mitt leende tillbaka
(Mitt leende är tillbaka)
Idag har jag Jesus
(Idag har jag Jesus)

Sjunga med kärlek
(Sjunga med kärlek)
Prisa Herren
(Ber till Gud)
Vem dog där på korset
(Som dog i korset)

Jag vill inte att du
(Jag vill inte att du)
Snubblar och faller till marken
(Snubblar och faller till marken)
Men jag vill att du
(Men jag vill att du)
Har Jesus i ditt hjärta
(Har Jesus i ditt hjärta)

Jag vill inte att du
(Jag inte vill att du)
Snubblar och faller till marken
(Snubblar och faller i marken)
Men jag vill att du
(Men jag vill att du)
Har Jesus i ditt hjärta
(Har Jesus i ditt hjärta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar